پلیس در خط مقدم اجرای طرح عفاف و حجاب قرار دارد

سردار رفیعی کیا گفت: پلیس در خط مقدم اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه قرار دارد

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار «هادی رفیعی کیا» در جلسه تقدیر از فعالان طرح نور، با تاکید بر اینکه خدمت به مردم فهیم و با بصیرت بزرگترین افتخار پلیس است، گفت: برنامه ریزی و اقدامات گسترده ای از سوی فراجا در راستای اجرای طرح نور انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ضمن تقدیر از فعالان طرح نور، افزود: اولین قدم در اجرای این طرح مطالبه گری در حوزه مسئول سازی برای پای کار آمدن همه دستگاههای مسئول در راستای فرهنگ سازی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بنیان خانواده و ارزش های دینی و معنوی ما را مورد هدف قرار داده اند، ادامه داد: هدف دشمنان متزلزل کردن بنیان خانواده ها با تاکید بر عفاف و حجاب است.

 این مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه با هرگونه ناهنجاری و قانون گریزی در جامعه، در چارچوب قانون و مقررات مقابله می شود، بیان کرد: پلیس در خط مقدم اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه قرار دارد.

سردار رفیعی کیا در ادامه با اشاره به همراهی و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح نور و مقابله با ناهنجاری های حوزه عفاف و حجاب بیان داشت: خدمت به این مردم فهیم و با بصیرت بزرگترین افتخار پلیس در تأمین امنیت جامعه به شمار می رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه به اهداف قیام امام حسین(ع) اشاره کرد و ادامه داد: اجرای قانون عفاف و حجاب و احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه؛ همان هدف امام حسین (ع) و یاران با وفایشان در حادثه کربلا به شمار می رود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از قیام عاشورا در راستای دفاع از ارزش های دینی و معنوی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

کد خبر 1760717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha