دولت سیزدهم در بحث بهداشت و درمان گام های موثری برداشته است

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: دولت سیزدهم در بحث بهداشت و درمان گام های موثری برداشت که طی سال گذشته، خراسان شمالی پس از تهران و خوزستان رتبه سوم کشوری را در جذب اعتبارات و تجهیزات بهداشت و درمان داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، بهرام بنده یزدانی، معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهاشت، درمان و آموزش پزشکی عصر روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان شیروان اظهارکرد: این میزان جذب اعتبارات در بحبوبه مشکلات اقتصادی یک اقدام جهادی و شجاعانه است و نوید آینده درخشان برای شهرستان است.

وی افزود: در دولت سیزدهم خرید تجهیزات و خدمات بهداشتی و درمانی بسیاری در این استان انجام شده است که ارتقای کیفیت خدمات را می تواند به دنبال داشته باشد.

 معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: خریداری دستگاه ام آر آی، سی تی اسکن، آنژیوگرافی، وی آی پی و غیره خدمات خوبی بوده که در این دولت پاسخگوی بخش مهمی از مشکلات درمانی خراسان شمالی بوده است.

بنده یزدانی اضافه کرد: امسال باجذب اعتبارات بیشتر پیشرفت های قابل توجه ای در حوزه درمان خواهیم داشت.

وی گفت: بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان ۲۲۰ تختخواب دارد که باید ۲۲ هزار مترمربع زیربنا داشته باشد، باید زیربنای آموزشی در این مکان ارتقاء یابد.

وی بیان کرد: با استمرار دولت سیزدهم خدمات خوبی در حوزه بهداشت و درمان خراسان شمالی صورت گرفته و با افتتاح این طرح، محرومیت زدایی فضای آموزشی دانشکده پرستاری شیروان نیز رفع می شود.

وی اضافه کرد: بیمارستان شیروان باید به یک مرکز آموزشی خوبی تبدیل شود و رشته های بسیار را جذب کند.

همزمان با هفته سلامت، با حضور بهرام بنده یزدانی معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، بخش  vip زنان و زایمان در بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان افتتاح و فاز یک الحاقیه فضای آموزشی دانشکده پرستاری شیروان در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) کلنگ زنی شد.

فاز یک الحاقیه فضای آموزشی دانشکده پرستاری شیروان در مساحت چهار هزار مترمربع با مبلغ اولیه ۵۰ میلیارد ریال در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) این شهر کلنگ زنی شد.

این شهرستان دارای دو بیمارستان امام خمینی(ره) و تخصصی خاتم الانبیاء است که به بیماران شیروان و فاروج خدمات ارائه می دهد.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1760656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha