تشریح برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر شاهچراغ(ع)

طلایی از برگزاری ویژه برنامه های متنوع دهه کرامت در آستان مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الله طلایی امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس که در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد، ضمن تشریح برنامه های حرم مطهر در ایام دهه کرامت گفت: برنامه های مختلفی برای اجرا در این ایام پیش بینی شده است. 

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) افزود: برنامه ها با برگزاری مراسم پیاده روی بانوان از بقعه مطهر ام احمد (س) مادر بزرگوار حضرت شاهچراغ (ع) در عصر روز ۲۰ اردیبهشت ماه و در هنگامه ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز خواهد شد و تا میلاد حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد. 

وی از اجرای برنامه های ویژه ای نظیر غبارروبی و عطرافشانی حرم مطهر خبر داد و گفت: در روز ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه مراسم تجدید پیمان با امین ولایت با حضور کارکنان ادارات و دستگاه های مختلف، مسئولان کشوری و استانی، فرماندهان لشکری، نظامی و انتظامی در حرم مطهر برگزار خواهد شد. 

طلایی خاطرنشان کرد: در شب ولادت حضرت معصومه (س) نیز مراسم جشن با حضور سخنرانان کشوری برگزار می شود و با مداحی و مولودخوانی همراه است. 

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) با اشاره به برنامه های بزرگداشت ششم ذیقعده؛ سالروز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) در این حرم مطهر افزود: برنامه های ویژه ای به این مناسبت تدارک دیده شده است که با حضور خدام و عموم ارادتمندان اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد. 

وی همچنین از برگزاری برنامه های ویژه سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: در همه مناسبت های مذهبی نظیر ولادت ها و شهادت های ائمه اطهار (ع) برنامه ویژه در این حرم مطهر برگزار می شود.

کد خبر 1760635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha