اجرای طرح نهضت کتابخوانی ویژه اهالی کوی امام علی اراک

حسین‌خانی از اجرای طرح نهضت کتابخوانی به همت کانون فرهنگی هنری روح الله مسجد خاتم الانبیا(ص) اراک خبر داد

عباس حسینخانی، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در همه امور و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این مهم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون فرهنگی هنری روح الله با همکاری مجموعه ارکان مسجد خاتم الانبیا(ص) اراک به منظور غنی سازی اوقاف فراغت نسل جوان و نوجوان و گام نهادن در راستای جهاد تبیین از ابتدای سال برنامه ریزی هایی را برای برگزاری کلاس های مختلف انجام داده است.

وی با بیان اینکه این برنامه ها به صورت ثابت و هفتگی برگزار می شود، افزود: کانون فرهنگی هنری روح الله مسجد خاتم الانبیا (ص) از اول اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برنامه نهضت کتابخوانی را برگزار می کند.

حسینخانی با اشاره به اینکه این طرح در روزهای شنبه؛ بعداز نماز مغرب و عشاء اجرا می شود؛ بیان کرد: طرح نهضت کتابخوانی (ارائه کتب موجود به اعضای کانون و نمازگزاران به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی بویژه در بین جوانان و نوجوانان) به اجرا در آمده است.

اجرای طرح نهضت کتابخوانی ویژه اهالی کوی امام علی اراک

وی به برگزاری دورهمی پسرانه اشاره کرد و گفت: سه شنبه های هر هفته؛بعد از نماز مغرب و عشا دورهمی پسران ویژه (کودکان و نوجوانان و جوانان) را داریم که با هدف جذب جوانان و نوجوانان به مسجد برگزار می شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله ادامه داد: برنامه های این دورهمی بازی، سرگرمی، مسابقه و بحث آزاد است که با مدیریت خود بچه ها برگزار می شود.

وی پنجشنبه های دخترانه را از دیگر برنامه های ثابت این کانون دانست و اظهار داشت: دورهمی دخترانه ویژه رده سنی ۳تا ۱۷ سال است که هر هفته از ساعت ۹:۳۰تا ۱۱ برگزار می شود و بحمدالله مورد استقبال گسترده قرار گرفته است.

اجرای طرح نهضت کتابخوانی ویژه اهالی کوی امام علی اراک

مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله برگزاری مسابقه، خاطره گویی، آش پزی ،سرود و بازی و ... را از برنامه های این دورهمی دانست و بیان کرد: دختر خانم ها با حضور در مسجد یک روز ساد و دوستانه را در بهترین مکان تجربه می کنند.

حسینخانی به برگزاری کلاس های ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه های هر هفته کلاس کاراته ویژه دختران از ساعت ۱۳تا ۱۵ کاراته برگزار می شود. وی افزود: ساعت ۱۵ تا ۱۷ مهد قرآن و برنامه های قرآنی در مهد قرآن و رفع اشکال درسی نیز در کانون برپا است.

مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله همچنین به کلاس های ورزشی ویژه آقا پسرها اشاره کرد و گفت: روز های زوج از ساعت ۱۸الی ۲۰ کلاس کاراته برگزار می شود و جمعه‌ها نیز برنامه اردو، کوهپیمایی و فوتسال را با حضور بچه ها برگزار می کنیم.

کد خبر 1759747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha