عده‌ای معدود با کشف‌حجاب هنجارشکنی می‌کنند

طالبی با بیان اینکه عده‌ای معدود با کشف حجاب در جامعه هنجارشکنی می‌کنند از آنان خواستار رعایت موازین اخلاقی و احترام به هنجارهای اجتماعی و مذهبی و حفظ حریم عفاف و حجاب در سطح جامعه اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی امروز دوشنبه (۲۷ فروردین) در ستاد عفاف و حجاب استان اظهار کرد: خراسان جنوبی مردمی مومن، ولایی و انقلابی دارد و مصداق آن هم ماه مبارک رمضان و تقارن آن با ایام نوروز بود که موضوعات اعتقادی و شرعی آنان بر تفریح‌های نوروزی غلبه پیدا کرد و حتی در روز طبیعت با مراعات این مسائل دیانت خود را نشان دادند.

وی با تأکید بر اینکه کشف حجاب یک حرام شرعی و سیاسی و نوعی قانون‌شکنی است، تأکید کرد: کسی که قانون را رعایت نکند مجرم است و باید با او برخورد قانونی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به لزوم تبیین‌گری و تذکر لسانی نسبت به افراد بدحجاب تصریح کرد: پایه و اساس طرح «نور» با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در وهله نخست تذکر و ارشاد است اما اگر ثابت شود فرد به صورت سازمان‌یافته به دنبال هنجارشکنی و ترویج فرهنگ منحط غربی است با او برخورد قانونی خواهد شد.

طالبی  تأکید کرد: قانون لازم الاجرا است و نسبت به اجرا و اعمال قانون هیچ دستگاه اجرایی و مجری قانونی نباید کوتاه بیاید.

وی  با بیان اینکه عده‌ای معدود با کشف حجاب در جامعه هنجارشکنی می‌کنند در ادامه از آنان خواستار رعایت موازین اخلاقی و احترام به هنجارهای اجتماعی و مذهبی و حفظ حریم عفاف و حجاب در سطح جامعه اسلامی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مصوبات ستاد عفاف و حجاب استان رویکرد قانونی دارد، گفت: اگر چنانچه مسئله‌ای در حوزه عفاف و حجاب در مراکز ورزشی و اماکن زیرمجموعه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها به وجود آید مسئولیت آن با مدیر و حراست آن اداره است و باید پاسخگو باشند لذا باید نظارت لازم را بر مراکز و اماکن زیرمجموعه خود را داشته باشند.

کد خبر 1758958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha