حوزه هنری آغوشی باز به روی هنرمندان دارد

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حوزه هنری به عنوان امید هنر انقلاب اسلامی آغوشی باز به روی هنرمندان دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی پیام داد.

در این پیام آمده است:

هنر تجلی تعلقات جمعی و پرستش اجتماعی می‌باشد و هنرمند راوی آمال و آرزوهایی است که از عهد درونی یک جامعه بر می‌خیزد. هنر انقلاب اسلامی مولود تجدید عهد مؤمنین با خدا در قرنی بود که دین‌داری در حاشیه قرار داشت. هنری که با مبارزه برای حق پیوند خورد و راوی حقایقی بود که در امپراطوری رسانه‌ای و فرهنگی استکبار مغفول بودند. هنری که ندای عدالت دارد و صدای مظلومان عالم است. هنری که راوی پیشرفت و پایداری ملت ایران در طول چهل و چهارسال گذشته بوده است. هنری که با اندیشه، معنویت و خلاقیت پیوندی عمیق و جدی دارد.

 چنین هنری امروز یکی از نیازهای حیاتی و تحولی استان سیستان و بلوچستان در مسیر پیشرفت است تا انگیزش و همدلی جمعی بر تغییر و مشارکت مردم در آبادانی استان ایجاد کند و مردم را بیش از گذشته به میدان آورد. چنین رسالتی دست تعهد هنرمندان دلسوز استان سیستان و بلوچستان را می‌بوسد. حوزه هنری به عنوان امید هنر انقلاب اسلامی آغوشی باز به روی هنرمندان دارد. 

مصطفی سیاسر
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

کد خبر 1758464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha