جشنواره عشایر و روستا راهی برای معرفی ظرفیت های ناشناخته منطقه رمون

عباسعلی مسلمی مهنی با بیان اینکه ظرفیت های رمون در حوزه های مختلف ناشناخته مانده است، افزود: یکی از راه های معرفی این ظرفیت ها برگزاری جشنواره عشایر و روستا است که جا دارد از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تشکر کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عباسعلی مسلمی مهنی در آیین رونمایی از پوستر جشنواره آواها و نواهای مناطق سردسیری جنوب کرمان در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: منطقه رمون با داشتن ۱۰ دهیاری و ۳۵ روستا دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که با سایر مناطق جنوب کرمان برابری می کنند.

بخشدار ساردوئیه با بیان اینکه ظرفیت های رمون در حوزه های مختلف ناشناخته مانده است، افزود: یکی از راه های معرفی این ظرفیت ها برگزاری جشنواره عشایر و روستا است که جا دارد از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تشکر کنم.

وی با اشاره به اینکه همه ظرفیت های منطقه رمون باید در این جشنواره به نمایش گذاشته شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم جشنواره عشایر و روستا که یک رویداد فرهنگی است سر آغازی برای ارتقای ظرفیت های منطقه رمون باشد.

مسلمی مهنی عنوان کرد: رمون از مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته جنوب کرمان است که تامین و تکمیل زیرساخت های آن نیازمند اختصاص اعتبارات استانی و کشوری است.

بخشدار ساردوئیه اضافه کرد: انتخاب این منطقه برای برگزاری جشنواره عشایر و روستا فرصتی را فراهم می کند تا صدای مردم رمون به کل کشور برسد.

وی از رمون به عنوان بهشت گمشده جنوب کرمان یاد کرد و گفت: رمون از مناطق خوش و آب و هوا است که دارای جاذبه های گردشگری می باشد و مردمان این منطقه دارای فرهنگ غنی هستند.

کد خبر 1757368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha