روز قدس نماد آزادی خواهی امت اسلامی است

به گفته حجت الاسلام ناصر، روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.  

حجت الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس اظهار کرد: قدس یک مکان مقدس متعلق به تمام مسلمانان جهان است.


وی با اشاره به اینکه ۷۰ سال پیش یهودیان زمین های فلسطین را خریداری و با همراهی آمریکای خونخوار یک کشور جعلی ایجاد کردند،   تصریح کرد: اسرائیل به گمان خود یک رژیم برتر در عرصه نظامی است ولی هیچگاه نتوانست در مقابل مردم مظلوم فلسطین پیروز شود و در ۱۵ مهرماه سال گذشته در عملیات حماس شکست سختی خورد و جراحت و ضربه ناشی از این عملیات هنوز نیز بر پیکر این رژیم منحوس باقی مانده است.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه اسرائیل کودک کش همچنان با استفاده از سلاح های نامتعارف به کشتار و جنایت مردم مظلوم فلسطین و غزه مشغول است، افزود: شاید قبل از طوفان الاقصی اسرائیل حامیانی داشت ولی بعد از این عملیات بسیاری از کشورها از خواب غفلت بیدار شدهو چهره واقعی این رژیم کودک کش را دیدند.  


حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از کشورهای اروپایی نیز اقدامات ددمنشانه اسرائیل محکوم می کنند، تصریح کرد: امروز در کنار کشورهای اسلامی، بسیاری از مردم جهان حامی مردم فلسطین و غزه هستند.


وی به حساسیت روز قدس امسال در پی اقدامات وحشیانه اسرائیل برعلیه مردم فلسطین اشاره کرد و افزود: قطع یقین مردم برای حمایت از مردم فلسطین و جبهه مقاومت حضور کم نظیری در این راهپیمایی خواهند داشت و امروز می توانیم به تدبیر حکمیانه امام راحل در نامگذاری روز جهانی قدس پی ببریم.


وی با ابراز امیدواری از اینکه راهپیمایی امسال بارقه امیدی برای تحقق وعده الهی و پیروزی حق علیه باطل باشد، خاطرنشان کرد: ضعف و ناتوانی اسرائیل در برابر حقانیت به حدی رسیده است سرداران ایران را به شهادت می رساند و در چند روز گذشته نیز شاهد شهادت تعدادی از سرداران ما در کنسولگری ایران در سوریه بودیم.


وی با یادآوری اینکه روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است، گفت: امام خمینی (ره) بر روز قدس، به عنوان روز حیات اسلام تأکید داشتند، چرا که این روز نماد اعلام انزجار نسبت به اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی است.  


به گفته حجت الاسلام ناصر، روز قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم کودک کش، غاصب و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نخواهد شد بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت‌هایی شنیده می‌شود که سال‌ها تحت سیطره یک مشت مستبد خودباخته هستند.

کد خبر 1757327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha