ضرورت استقلال اتحادیه تشکل های قرآنی جنوب کرمان

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: در راستای توسعه فعالیت های قرآنی باید با پیگیری از اتحادیه تشکل های قرآنی کشور بخواهیم که اتحادیه تشکل های قرآنی جنوب کرمان را مستقل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۶ فروردین ماه) حجت الاسلام سید احمد حسینی در این نشست، گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت اندکی باقی مانده که باید از این  فرصت برای راز و نیاز با خالق یکتا نهایت بهره را ببریم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان بیان کرد: در سالی که گذشت نشست های شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان به طور منظم برگزار شد و این شورا یکی از شوراهای موفق در سطح کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: به شورای فرهنگ عمومی باید به عنوان یک شورای سیاست گذاری در مباحث کلان فرهنگی جنوب کرمان نگاه کنیم که مصوبات آن قابل اجرا است.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: رویکرد شورای فرهنگ عمومی باید احصای مشکلات و معضلات فرهنگی هر هشت شهرستان جنوبی و ارائه راهکار برای رفع این مشکلات و معضلات باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه فرهنگ اساس و زیربنای رشد و توسعه جامعه است، تصریح کرد: اگر فرهنگ را برای فرهنگ بخواهیم در این صورت است که فرهنگ ارتقا می یابد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با سیاست گذاری های فرهنگی بتوانیم در سال جاری برای اعتلای فرهنگ، رفع مشکلات و معضلات فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی جنوب کرمان گامی موثر برداریم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دستور کار شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان توسعه قرآنی است، عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزاری دوره های حفظ قرآن کریم را در جنوب کرمان دنبال می کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان یادآور شد: سال گذشته یک نمایشگاه قرآنی با محوریت کودک و نوجوان را برگزار کردیم و به دنبال این هستیم که در سال جدید نیز یک  نمایشگاه قرآنی را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه فعالیت های قرآنی باید با پیگیری از اتحادیه تشکل های قرآنی کشور بخواهیم که اتحادیه تشکل های قرآنی جنوب کرمان را مستقل کند.

کد خبر 1757322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha