مجلس در تخصیص بودجه‌های سنواتی کانون‌های مساجد باید کمک کند

رفیعی با تاکید بر تعامل و هم افزایی میان مجلس و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: مجلس شورای اسلامی در تخصیص بودجه های سنواتی باید کمک بیشتری بکند و با کانون های مساجد همراهی داشته باشد.

سمیه رفیعی در حاشیه بازدید از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به اینکه کانون های مساجد پیشقدم و پیشران ارتباط با مردم هستند. جایی که مردم بی واسطه در آن حضور دارند و فعالیت می کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: مسجد در تعاریف جامعه اسلامی و مذهبی اولین کانون مهم اجتماعات است و می تواند نقش مهم و اثربخشی را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: هسته مرکزی و ایده اولیه بسیاری از اتفاقات بزرگی که باید در سطح جامعه رقم بخورد، باید در کانون های فرهنگی هنری مساجد شکل بگیرد چراکه آحاد مردم در این کانون ها حضور داشته و نقش آفرین هستند و براساس ایده ها و نظرات مردم می تواند رویدادهای مهم و بزرگی در سطح ملی و محلی شکل بگیرد.

رفیعی با اشاره به نقش مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایده سازی گفت: مجلس وظیفه دارد ضمن حمایت از اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد، با این نهاد مردمی در تعامل باشد.

وی تاکید کرد: تعامل بین مجلس شورای اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور می تواند نقش کاملا هم افزایی، تقویت کننده و حمایت گرانه داشته باشد در حمایت، پشتیبانی و همراهی با مردم و به نمایش گذاشتن تصمیمات مردم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه اندک ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در تخصیص بودجه های سنواتی باید کمک بیشتری بکند و با کانون های مساجد همراهی داشته باشد.

کد خبر 1756902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha