فوتسال بچه های مسجد دیشموک با قهرمانی تیم مسجد امیرالمومنین (ع) به ایستگاه آخر رسید

مسابقات فوتسال بچه های مساجد بخش دیشموک با قهرمانی تیم مسجد امیرالمومنین (ع) و نایب قهرمانی تیم مسجد صاحب الزمان(عج) به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقات فوتسال بچه های عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد بخش دیشموک برگزار شد.

رابط معین کانون های فرهنگی و هنری مساجد بخش دیشموک با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات، گفت: مسابقات ورزشی فوتسال ویژه نوجوانان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد بخش دیشموک با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی و گرامی داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور ۴۶ نفر از بچه های مسجدی برگزار شد.

«وحید برومند» با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی به همت کانون فرهنگی و هنری بلال، افزود: در این مسابقات ۶ تیم از کانون های مساجد بخش دیشموک حضور داشتند که در پایان مسابقات، تیم مسجد امیرالمومنین (ع) قهرمان و تیم مسجد صاحب الزمان(عج) نایب قهرمان شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات عباس بهرا با شش گل زده به عنوان آقای گل و رضا جمالی به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.

برومند با اشاره به مشارکت امام جماعت و اعضای کانون بلال در برگزاری مسابقات فوتسال، از زحمات اعضای کانون فرهنگی و هنری بلال مسجد امام حسین(ع) در برپایی باشکوه مسابقات تقدیر کرد.

رابط معین کانون های فرهنگی و هنری مساجد بخش دیشموک با اشاره به فعالیت ۲۰ کانون فرهنگی و هنری در این بخش، گفت: از این تعداد، ۱۵ کانون در روستاهای بخش دیشموک فعالیت دارند که اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری مستلزم حمایت بیشتر مسئولان از این کانون ها است.

کد خبر 1749361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha