موکب فرهنگی خادمیاران رضوی زنجان در مسیر راهپیمایی مستقر می‌شود

اسلامی از برپایی موکب فرهنگی خادمیاران رضوی زنجان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: این موکب از ساعت ۹ صبح در میدان انقلاب پذیرای مردم انقلابی و ولایت مدار زنجان خواهد بود.

علی اکبر اسلامی، معاون فرهنگی کانون های خدمت رضوی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به استقرار موکب فرهنگی خادمیان رضوی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این موکب در راستای ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی از مردم ولایی دایر می شود.

به گفته وی؛ این موکب از ساعت ۹ صبح یکشنبه درمیدان انقلاب روبروی هتل سپید برقرار وپذیرای مردم انقلابی و ولایت مدار زنجان خواهد بود.

اسلامی خاطرنشان کرد: موکب فرهنگی خادمیاران رضوی شامل غرفه پذیرایی وغرفه های فرهنگی ازجمله اجرای سرود انقلابی، ایستگاه نقاشی و گریم صورت برای کودکان، قرآن بخوان جایزه بگیر و بخش پویش رای اولی ها جهت دعوت از والدین عزیز برای حضور پرشور و حداکثری  در انتخابات اسفند ۱۴۰۲است.

وی، با بیان اینکه کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان از سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: رویکرد جدید آستان قدس رضوی مبنی بر استفاده از ظرفیت کانون‌های تخصصی به ویژه در عرصه فرهنگی و هنری و محصولاتی که در این حوزه تولید و عرضه می‌شود، است.

کد خبر 1749257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha