کانون های مساجد نقشی مهم در انجام فعالیت های فرهنگی هنری دارند

امیریان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با کمترین امکانات و منابع مالی نقشی مهم در انجام فعالیت های فرهنگی هنری در شهرها و روستاهای استان دارند.

اسفندیار امیریان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با کمترین امکانات و منابع مالی نقشی مهم در انجام فعالیت های فرهنگی هنری در شهرها و روستاهای استان دارند.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با کمترین امکانات و منابع مالی نقشی مهم در انجام فعالیت های فرهنگی هنری در شهرها و روستاهای استان دارند.

امیریان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد نهادهایی تاثیر گذار در برگزاری برنامه ها و فعالیت ها فرهنگی هنری در مساجد به شمار می روند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان با تصریح بر اینکه از توانمندی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بایستی بهره گیری های بیشتری صورت پذیرد، افزود: کانون های فرهنگی هنری در روستاهای استان به ویژه در مناطق محروم فرصتی مناسب را برای برگزاری مطلوب و اثرگذار فعالیت های فرهنگی و هنری در استان فراهم کرده اند.

امیریان ادامه اداد: کانون های فرهنگی هنری مساجد منشاء خدمات و خیر و برکاتی در اجرای برنامه های فرهنگی هنری هستند.

امیریان تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان را ۳۸ باب عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و شرکت در راهپیمایی ها از برنامه های این کانون ها در طول سال است.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و علی الخصوص کانون های روستایی و عشایری به عنوان بازوهای اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری برنامه های فرهنگی هنری هستند.

کد خبر 1745883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha