ملت ایران شهادت را سعادت می‌داند

حجت الاسلام میثم تارم گفت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز ملت ایران را بارها و بارها آزمایش کرده است اما هنوز این ملت را نشناخته که ملت ایران، ملت امام حسین (ع) است و شهادت آرزویش می باشد و شهادت را سعادت می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، پیکر مطهر شهید سید میثم حسینی از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای شهر کرمان، با حضور پرشور مردم از چهار راه اول بهشت زهرا تا گلزار شهدای شهر جیرفت تشییع شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این مراسم، با بیان اینکه شهید میثم حسینی جهادگر، فرهنگی و شخصیت علمی بود، گفت: دانشجوی کارشناسی ارشد بود و دیروز جای او در جلسه امتحان خالی بود.

امام جمعه جیرفت افزود: شهید حسینی در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) بزرگترین امتحان زندگی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و ره صد ساله را در یک لحظه طی کرد.

وی بیان کرد: به قول سردار سلیمانی شرط شهید شدن، شهید بودن است و شهید حسینی اینچنین بود و در چهارمین سالگرد شهید سلیمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام تارم ابراز کرد: شهید حسینی خادم امام رضا (ع) بود و دیروز هم نوبت خادمی حرم داشت و روز گذشته برای آخرین در حرم مطهر رضوی حضور یافت.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز ملت ایران را بارها و بارها آزمایش کرده است اما هنوز این ملت را نشناخته که ملت ایران، ملت امام حسین (ع) است و شهادت آرزویش می باشد و شهادت را سعادت می داند.


وی اظهار کرد: کشتار نوجوانان، جوانان، مردان، زنان و کودکان بی گناه و مظلوم در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و شهادت شهید سلیمانی به دست نوکران آمریکا و اسرائیل هرگز مانع راهی نمی شود که ملت ایران انتخاب کرده است.

حجت الاسلام تارم عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسخ سختی در هر کجا، به هر شیوه ای که مصلحت بداند به جنایتکاران این حادثه خواهد داد و آنها از این مجازات و پاسخ عادلانه و سخت در امان نخواهند بود.

کد خبر 1743875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha