ارتباط کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های بسیج در مساجد تقویت می‎شود

حجت‌الاسلام حجت پناه گفت: وحدت بین کانون های مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، هیئت های مذهبی و سایر تشکل های مردمی در برنامه های اجرایی تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمد ابراهیم حجت پناه در نشست با مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهر هفشجان که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: وحدت بین کانون های مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، هیئت های مذهبی و سایر تشکل های مردمی در برنامه های اجرایی تقویت می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهر هفشجان دارای ۱۳ کانون فرهنگی هنری در مساجد است که برنامه‌های فرهنگی هنری و مذهبی متعددی توسط این کانون ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مساجدی که امام جماعت وجود دارد، معرفی مدیر کانون با ایشان است، افزود: در مساجد فاقد امام جماعت ائمه جمعه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد را معرفی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حجت‌پناه ادامه داد: مدیران کانون هایی که پرسش نامه ارسالی را تکمیل نکرده اند، بایستی هرچه زودتر نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و نسبت به اعلام اموال مازاد و مورد نیاز خود دقت کافی داشته باشند و در قسمت انتقادها و پیشنهادها مطالب خود را ذکر کرده تا در ستاد مورد بررسی قرار گیرد.

خاطرنشان می‌شود: این نشست شیوه نامه صدور و تمدید مجوز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و صدور احکام مسئولیت مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای احیای نقش واقعی فرهنگی، آموزشی و تبلیغی مساجد، تربیت، رشد و توانمند سازی نیروهای متعهد انقلابی و کارآمد در حوزه فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی در جوار مساجد و توسعه فرهنگ اصیل و ناب اسلامی ایرانی تشریح شد.

کد خبر 1743219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha