علم منهای دین، جهان و بشریت را متضرر می کند

حجت الاسلام میثم تارم گفت: علم منهای اخلاق، معنویت فرهنگ، دین و تعهد جهان و بشریت را متضرر می کند همان طور که شاهد هستیم امروز نتیجه پیشرفت های علمی منهای ایمان، اخلاق، تقوا، دین و تعهد، نسل کشی و انسان کشی در غزه و فلسطین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲۵ آذرماه) مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس و یادواره شهدای دانش آموز هنرستان فنی شهید بهشتی در این هنرستان برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این یادواره، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: امروز در ایام شهادت آن حضرت مفتخریم که در محضر شهید گمنام هستیم، این شهید تعلق به این ایام دارد زیرا با رمز یا فاطمه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

امام جمعه جیرفت افزود: بسیاری از شهدا جوان و نوجوان بودند که در لبیک به فرمان امام راحل به جبهه رفتند و با ورود بسیجیان به جبهه که اغلب جوان و نوجوان بودند، وضعیت جنگ تغییر محسوسی کرد و شاهد فتح های بزرگ و معجزه آسا بودیم.

وی یادواره ها را تجدید عهد و پیمان با شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدای دانش آموز مردمی، ولایتمدار از میان اقشار مختلف جامعه بودند.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه دانش آموزان باید ادامه دهنده شهدا باشند، تصریح کرد: امروز ادامه راه شهدا به کسب تربیت تقوا و دانش است.

امام جمعه جیرفت با اشاره به این که دانش آموزان فرمان امام را در راس امور قرار دادند، اضافه کرد: دانش آموزان رزمنده و شهید در جبهه جنگ علی رغم شرایط سخت اما از کسب علم و دانش غافل نبودند.


وی با بیان این که دانش آموزان باید درس را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: آینده این مملکت به دست شما دانش آموزان است که باید با خوب درس خواندن این مملکت را بسازید.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: علم منهای اخلاق، معنویت فرهنگ، دین و تعهد جهان و بشریت را متضرر می کند همان طور که شاهد هستیم امروز نتیجه پیشرفت های علمی منهای ایمان، اخلاق، تقوا، دین و تعهد، نسل کشی و انسان کشی در غزه و فلسطین است.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: مردم و جهانیان همواره در طول تاریخ از علم منهای ایمان متضرر شده اند و جنایاتی که علیه بشریت صورت می گیرد حاصل کار  دانشمندان بی تقوا و بی ایمان است.

کد خبر 1739191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha