خاطرات «بچه‌های مسجد» ثبت می‌شود

خاطرات «بچه‌های مسجد» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری ثبت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت پناه از ثبت خاطرات «بچه‌های مسجد» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: گسترده شدن چتر رسانه ای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، ثبت خاطرات، هویت بخشی، شبکه سازی و شناساندن بچه های مساجد فعال که بتواننددر تمامی عرصه ها برای آینده نوجوانان و جوانان استان جریان سازی کنند، از اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: پرداختن به موضوعاتی نظیر؛ بیان خاطرات، موفقیت ها و تجربیات موفق و ناموفق در اجرای برنامه ها، چگونگی آشنایی با کانون و نحوه عضویت، مدت زمان عضویت و میزان فعالیت در کانون از جمله موضوعات برگزاری این طرح است.

حجت پناه، برنامه های مهم اجرایی کانون در زمان عضویت، سهم کانون فرهنگی هنری مسجد در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و هنری، دیدگاه ها و نظرها در مورد فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد و میزان تاثیر آن ها در فرهنگ و هنر بچه های مسجد و سایر موارد انتخابی و خلاقانه دیگر را از دیگر موضوعات این طرح عنوان کرد.

کد خبر 1737947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha