توسعه و تجهیز مراکز و فضاهای آموزشی ضروری است

حجت الاسلام فاطمی نیا با تاکید بر ضرورت ارتقای سرانه آموزشی در شهرستان رومشکان، گفت: توسعه و تجهیز مراکز و فضاهای آموزشی ضروری است.

حجت الاسلام مهدی فاطمی نیا، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در خرم آباد، با تقدر از فعالیت های اداره کل نوسازی اظهار داشت: توجه به اینکه شهرستان رومشکان ، شهرستانی نوپا است، لازم است در زمینه ارتقای فضای آموزشی این شهرستان تدابیری اندیشیده شود.

امام جمعه رومشکان افزود: باید زمینه احداث، توسعه و تجهیز مراکز و فضاهای آموزشی در این شهرستان فراهم شود.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای سرانه آموزشی در شهرستان رومشکان خاطرنشان کرد: دستیابی به استاندارد سرانه آموزشی و بالابردن کیفیت ساخت مدارس متناسب با جمعیت به وجود آید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در این جلسه با ارائه گزارش و حل مشکلات پروژه های آموزشی موجود و در حال ساخت شهرستان رومشکان، افزود: وظیفه تخصصی اداره کل نوسازی مدارس ساخت و ساز فضاهای آموزشی و پرورشی در استان است.

یونس بهاروند ادامه داد: با در اختیار داشتن نیروهای تحصیل کرده و متخصص در امر مطالعه، طراحی و اجرا و نظارت مداوم بر اجرای پروژه های عمرانی وکنترل مستمرکیفی آنان مشغول بکار بوده و در امر مقدس مدرسه سازی حضور فعال و شایسته دارد.

 

وی با تاکید بر اولویت ‌توجه اداره کل نوسازی مدارس بر استفاده دانش‌آموزان مناطق محروم بیان داشت: سازمان نوسازی مدارس این حوزه را با جدیت دنبال می‌کند تا بتواند تاثیر قابل توجهی در ایجاد عدالت آموزشی در استان ایجاد کند .

کد خبر 1264781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha