بیمه کردن‌ روستائیان و عشایر از راه‌های تحقق عدالت است

زارعی کوشا گفت: پایه نظام جمهوری اسلامی بر عدالت است و بیانیه گام دوم انقلاب رهبری بر عدالت تاکید دارد لذا یکی از راه‌های تحقق عدالت بیمه کردن روستاییان عشایر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان ظهر چهارشنبه هشتم تیرماه در ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کردستان اظهار کرد: صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور از ظرفیت‌های خوبی است که بیش از ۱۶ سال پایه‌گذاری شده و در دوران جدید خود برنامه‌های تحولی خوبی آغاز کرده است.

 

 

وی صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر را ظرفیت خوبی برای تامین بیمه جامعه تحت پوشش دانست و افزود: امید که با بالندگی بهتری این بیمه فعالیت کند.

 

 

استاندار کردستان اعلام کرد: در همایشی که در خصوص بیمه روستاییان و عشایر در تهران برگزار شد، مسئولان کشور در این همایش حضور داشتند و کردستان در این همایش اعلام کرد، آمادگی دارد که پیشرو و پیشگام در جهت تحقق کامل بیمه جامعه هدف صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر پیشقدم شود.

 

 

زارعی کوشا عنوان کرد: براساس برنامه صندوق در کشور در یکسال یک میلیون نفر به بیمه شدگان صندوق باید اضافه شوند و امیدواریم که از این رقم سهم خوبی را برای کردستان جذب کنیم.

 

استاندار کردستان با بیان اینکه پایه نظام جمهوری اسلامی بر عدالت است و بیانیه گام دوم انقلاب رهبری بر عدالت تاکید دارد اظهار داشت: یکی از راه‌های تحقق عدالت بیمه کردن این اقشار است.

کد خبر 1191155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha