تحقق سند ۱۰ ساله در فضای مجازی از اولویت های فارس است

سردار بوعلی گفت: تحقق سند ۱۰ ساله منطبق با فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه فضای مجازی از اولویت های استان فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) در آیین افتتاح مراکز «آموزش سواد» در شیراز گفت: استان فارس از توانمندی های مختلف در زمینه های متعدد برخوردار است و تحقق سند ۱۰ ساله منطبق با فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه فضای مجازی از اولویت های استان فارس است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: بر این اساس زیرساخت ‌های فنی با راه ‌اندازی چهار سامانه سخت ‌افزاری، تشکیل و تقویت گردان‌ های سایبری در سراسر استان فارس، راه‌اندازی دستگاه ‌های موضوع محور در پایگاه‌ ها، ایجاد شورای نهضت سواد فضای مجازی در حوزه فضای مجازی و تولید محتوا در سپاه فجر فارس به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: به سازمان فضای مجازی برای تامین نیرو‌های متخصص در این حوزه از تمام نواحی 40 گانه استان فارس اختیار داده شده است.

خاطر نشان می شود، نخستین پایگاه مقاومت فضای مجازی در شیراز با رونمایی از پنج  مرکز آموزش سواد رسانه ‌ای و با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان افتتاح شد.

کد خبر 1174435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha