ایثار مدافعان سلامت در تاریخ کشور ماندگار است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه نیروهای توانمندی در دفاع از سلامت جامعه جان خود را از دست داده اند، گفت: ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت برای همیشه در تاریخ کشور ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۱۹ دی) در دیدار با خانواده‌ شهیده دکتر «افسانه حسنوند عموزاده »و شهید «عزالدین رستمیان»، اظهار کرد: شهدای سلامت کسانی هستند که در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار گرفتند و با وجود تمامی سختی‌ها در روزهای کرونایی، هیچگاه میدان را خالی نکردند و افتخاری بزرگ را برای جامعه بهداشت و درمان کشور رقم زدند.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» ابراز کرد: ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت برای همیشه در تاریخ کشور ثبت خواهد شد، چرا که آنان کاری بزرگ و باعظمت را انجام دادند و مردم نیز قدردان آنها خواهند بود.

 

وی بیان کرد: کادر درمانی و پزشکان استان در امر مبارزه با کرونا پیش قراول بوده و نقش مهمی در  درمان و رسیدگی به بیماران کرونایی داشته اند.

 


حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه شهیده خانم دکتر عموزاده  در واقع گلچین جامعه پزشکی و کادر درمانی استان بود که در راه دفاع از سلامت هم استانی ها، جان خود را فدا کرد، افزود:  گروه فقدان آن مرحومه برای خانواده سخت است اما باید قدردان این نعمت نیز بود و شکر خداوند متعال را به جای آورد.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: شهدای مدافع سلامت استان از جمله شهیده دکتر عموزاده و شهید رستمیان در  راه فدا شدن در مسیر نجات جان انسان ها گام برداشتند که خداوند متعال نصیب آنان کرده است که بسیار ارزشمند است و باید قدردان آن بود.

کد خبر 1136015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha