مدافعان سلامت از دوران دفاع مقدس تا کنون همچون ستاره ای پرفروغ در جامعه درخشیدند

سردار کریمی گفت: مدافعان سلامت از دوران دفاع مقدس در صحنه حضور داشتند و با عملکرد خوب خود همچون ستاره ای پرفروغ در جامعه درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار  «محسن کریمی» در آیین تجلیل از پرستاران اراکی که به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، گفت: حماسه آفرینی مدافعان سلامت و پرستاران نشان از ارتباط عمیق آنها با فرهنگ دفاع مقدس دارد، چرا که مدافعان سلامت از همان دوران در صحنه حضور داشته و حماسه آفرینی کردند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب(س) افزود: حضرت زینب(س) پرچم دار فداکاری و بصیرت و الگوی کامل ایثارگری است و این روز به همین دلیل روز پرستار نامگذاری شده است.

 

وی روز پرستار را فرصت مناسبی برای تجلیل و تکریم از پرستاران و زحمتکشان این عرصه دانست و ادامه داد: از دوران دفاع مقدس تا کنون شاهد حضور پرشور و نقش آفرینی پرستاران در زمان های مختلف بودیم و این حماسه آفرین در طول بیماری کرونا به اوج رسید و این دلیر مردان و شیر زنان همچون ستاره ای درخشیدند.

 

این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: مدافعان سلامت با روحیه جهادی و بسیجی در طول بیماری کرونا برگ زرینی بر افتخارات و حماسه های ماندگار در تاریخ بهداشت و درمان کشور خلق کردند.

 

وی روز پرستار را فرصت مناسبی برای تجلیل از تلاش های خالصانه آنها دانست و بیان کرد: نقش آفرینی مدافعان سلامت به منزله جهاد فی سبیل الله است و قطعا اجر و پاداش ویژه ای از خداوند متعال دریافت خواهند کرد.

 

سردار کریمی با بیان اینکه جایگاه امروز این عزیزان در بین مردم بسیار ارزشمند است، خاطر نشان کرد: بسیاری از دستاوردهایی که در طول انقلاب خلق شده حاصل به کارگیری تجربیات ارزشمند دفاع مقدس است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در طول بیماری کرونا اقشار مختلف مردم همچون مدافعان سلامت، گروه های جهادی و مردمی با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند، ادامه داد:سپاه و بسیج خادم مردم هستند و به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی در مسیر خدمت و دفاع از ارزش های اسلامی شتابنده و مقتدرانه حرکت می کند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات سپاه در طول بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: سپاه و بسیج از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون تمام قد در صحنه بوده و بیش از ۵۰ عنوان خدمت در قالب طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی انجام دادند.

 

سردار کریمی همچنین به راه اندازی نهضت کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج در راستای کنترل بیماری و کاهش آسیب های کرونا به مردم و ولی نعمتان انقلاب اسلامی خدمات ارائه کردند.

 

وی همچنین به آموزش بسیجیان برای نقش آفرینی در اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و بیان کرد: بیش از ۲۵ هزار بسیجی در این راستا آموزش تخصصی دیدند و در عرصه های مختلف به مردم و جامعه خدمات ارائه میدهند.

کد خبر 1125213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha