جشن آزادی ۱۸۹  مددجوی مالی در سنندج برگزار شد

به مناسبت ماه ربیع الاول و هفته وحدت با موافقت و عفو رهبری و همراهی خیرین کردستانی جشن آزادی ۱۸۹ زندانی مالی از زندان‌های کردستان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، در ماه پر خیر و برکت ربیع‌الاول، زندان‌های کردستان جشن آزادی 189  مددجوی مالی را جشن گرفتند.

 

 

مراسم آزادی زندانیان مالی با همت والای خیری نیک اندیش  و مساعدت دستگاه قضایی فراهم  و جشن مولود با آزادی زندانیان بی‌بضاعت در استان کردستان شادی آفرین شد.

 

 

محمدی خیر نوع دوست سنندجی با حضور در زندان مرکزی سنندج با اهداء مبلغ بیست میلیارد ریال مسبب شادی دل 82 خانواده زندانی با مساعدت دستگاه قضایی استان شد.

 

 

جباری دادستان مرکز استان ضمن خیر مقدم و قدردانی از همراهی خیرین کردستانی و ارائه گزارشی از اقدامات حمایتی برای زندانیان و خانواده‌های آنان عنوان کرد: امروز با همدلی این اقدام انسان دوستانه و مساعدت دستگاه قضایی شاهد آزادی 42 نفر از مددجویان زندان مرکزی سنندج هستیم و سهم آزادی زندانیان نیازمند در شهرستان‌های استان نیز 40 نفر خواهد بود.

 

 

وی عنوان کرد: در هفته جاری و با برگزاری این آئین نوع دوستانه و عفو مقام معظم رهبری تعداد 189 زندانی تا‌کنون به مناسبت ماه ربیع‌الاول از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

 

 

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اقدامات شایسته حمایتی و انسانه دوستانه دستگیری از زندانیان و مراقبت از خانواده‌های آنان عنوان کرد: خوشبختانه درخواست عفو تعدادی از زندانیان کردستانی به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم و هفته وحدت با موافقت مقام معظم رهبری صادر شد و در مجموع 89 زندانی با استفاده از تاسیسات حقوقی و عفو رهبری در این ایام خجسته از زندان‌های استان آزاد خواهند شد و به آغوش خانواده هایشان باز خواهند گشت.

 

 

در این مراسم از محمدی خیر کردستانی حاضر در جلسه با اهداء لوح سپاس توسط رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی انقلاب مرکز استان قدردانی شد.

کد خبر 1110477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha