محفل انس با قرآن بانوان در سقز برگزار شد

به مناسبت ماه ربیع الاول محفل انس با قرآن کریم همراه با کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی با حضور بانوان و به همت اداره تبلیغات اسلامی سقز در مقبره پیر خزایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز ضمن تبریک ماه مولود  و با بیان اینکه قرآن کریم گنجینه ارزشمند و نجات‌بخشی است که از طرف خداوند برای بشر نازل شده است، اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی اقدامی اثرگذار در راستای ترغیب جوانان به‌ سمت و سوی پیروی از دستورات دین و ترویج باورهای ارزشمند الهی و انسانی در جامعه است.

 

حجت الاسلام رازیانی با تاکید بر اینکه دین اسلام کامل‌‌ترین دین و قرآن سودمندترین کتاب برای بشر است، بیان داشت: حاکم بودن فضای معنوی و الهی در جامعه موجب پیشرفت و سلامت افراد وجامعه می‌شود.

 

وی بیان کرد: جاری شدن پیام‌های قرآن در زندگی انسان‌ها ارزشمند است و هر کس به سمت این کلام معنوی برود، در دنیا و آخرت به سعادت حقیقی دست می‌یابد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: ۳۰ خانه قرآن شهری و روستایی که در آن کلاس های روخوانی، روانخوانی، حفظ قرآن و تفسیر قرآن کریم برگزار می شود در این شهرستان فعال هستند.

 

حجت الاسلام «حاج آقا فلسفی» روحانی مستقر و امام جماعت حسینیه سقز نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این محفل ، قرآن را در دوران بروز فتنه و مشکلات، تنها راه رفع فتنه برشمرد و با اشاره به حضور بانوان در این  محفل انس با قرآن خواستار گسترش فرهنگ قرآنی در بین آنان شد.

 

وی انس با قرآن را باعث بیمه شدن جوانان در برابر آسیب‌های اجتماعی برشمرد و از مادران خواست تا نسبت به گسترش فرهنگ و معارف قرآنی در بینفرزندانشان تلاش بیشتری داشته باشند.

 

حجت الاسلام فلسفی افزود: والدین باید در تربیت فرزندان به آموزه‌های دین اسلام توجه کنند تا بتوانند فرزندان خود را در مقابل هجمه‌های وسیع فرهنگی که از سوی دشمنان وارد می‌شود، بیمه کنند.

 

يادآور می‌شود، در ادامه اين مراسم معنوی و نورانی قاريان بانو در شهرستان سقز جز 30 از كلام ا... مجيد را قرائت كردند.

کد خبر 1105743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha