آماده سازی جوانان برای برگزاری جشن ها با رعایت پروتکل های بهداشتی

شاهولیان ، گفت: جوانان پرشور و فعال کانون در حال برنامه ریزی و آماده سازی برای برگزاری جشن های ماه ربیع الاول هستند.

امید شاهولیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه با اینکه کرونا و شیوع آن در کشور شیوع شده متاسفانه بسیاری مشکلات بوجود آمده و باعث تغییر بسیاری از برنامه ها شده است.

 

مسئول کانون گور سفید گیلان‌غرب افزود: کرونا باعث بیکار شدن کانون ها نشد و در یک فراخوان جمعی جوانان اعضا را جمع وکلاس های آموزش و روخوانی قرآنی ، احکام آماده کردن مسجد، کانون برای مناسبت های عزاداری و اعیاد را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کردیم.


وی خاطر نشان کرد: با وجود نبود امام جماعت  در مسجد اما جوانان ما پرشورتر در فعالیت ها حضور داشتند و برنامه های مختلف رل برگزار کردند.

 

شاهولیان تصریح کرد: متاسفانه کرونا شرایطی را ایجاد کرده که نمی شود فعالیت هایی که مد نظر است را انجام داد  ولی در حد امکان برنامه ها را انجام دادیم.

 

مسئول کانون گور سفید گیلان‌غرب اظهار کرد:امسال متاسفانه بخاطر برخی محدودیت و کمبود کمک نتوانستیم آن طور که باید برنامه های محرم و صفر را برگزار کنیم .

 

وی گفت: با توجه به آغاز ماه ربیع الاول جوانان این کانون در جهت آماده سازی جشن ها و برنامه ها در حال فعالیت و چیدن برنامه ها هستند.

کد خبر 1102966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha