غروب پنج شنبه (۴ خرداد ماه) همزمان با عصر عاشورای حسینی به همت هیئت انصارالرسول مراسم تعزیه خوانی در محوطه مصلی پیامبر اعظم (ص) شهر جیرفت برگزار شد.
غروب پنج شنبه (۴ خرداد ماه) همزمان با عصر عاشورای حسینی به همت هیئت انصارالرسول مراسم تعزیه خوانی در محوطه مصلی پیامبر اعظم (ص) شهر جیرفت برگزار شد.
نظر شما