همزمان با شب نهم ماه محرم، مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) با مشارکت پرشور بچه‌های مسجد و اعضای کانون شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد. نوجوانان و جوانان خرم‌آبادی با نوحه‌خوانی، سینه‌زنی و قرائت مراثی، ارادت خود را به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش نشان دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha