در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان، در شرایطی که اغتشاشگران و فریب خوردگان ایادی استکبار در اقدامی ناشایست و غیرانسانی در ماه های اخیر، بار دیگر پلیدی خود را با هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و آتش زدن نسخه‌های نورانی کلام‌الله وحی و حتی تعرض به مساجد به نمایش گذاشتند، امسال نوجوانان و نوجوانان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، با برپایی محافل قرآنی و برپایی سفرهای افطاری، به خلق حماسه‌ای از جنس ایمان و بیداری پرداختند و پاسخی کوبنده به این دشمنی‌ها دادند. مساجد شهری و روستایی استان که هر یک به مثابه سنگری برای حفظ هویت دینی هستند، نه تنها در برگزاری این محافل پیشگام شده‌اند، بلکه با حضور پرشور جوانان و نوجوانان، فضایی توأم با شور، نشاط و معنویت را رقم زده‌اند تا نشان دهند نور الهی هرگز خاموش‌شدنی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha