طلاب دوره تثبیتی (ورودی۱۴۰۴) حوزه علمیه بیرجند صبح امروز(۶ مرداد) با آیت الله عبادی امام جمعه بیرجند و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.
طلاب دوره تثبیتی (ورودی۱۴۰۴) حوزه علمیه بیرجند صبح امروز(۶ مرداد) با آیت الله عبادی امام جمعه بیرجند و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.
نظر شما