انجام اقدامات لازم برای هوشمندسازی پل ها در شیراز

دودمان گفت: با انجام اقدامات لازم برای هوشمندسازی پل ها در شیراز تا پایان سال حداقل یک پل در شیراز هوشمندسازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لیلا دودمان»، امروز (شنبه 3 آبان) در چهل ‌و هشتمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به هوشمندسازی پل‌های شیراز گفت: تا پایان امسال، حداقل یک پل در شیراز هوشمندسازی خواهد شد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: به منظور اجرای هوشمندسازی پل ها در شیراز، اقداماتی نظیر مطالعات امکان‌سنجی توسعه نرم‌افزار، ثبت ترددهای غیرمجاز وزنی، لرزه‌نگاری و سایر خدمات هوشمند انجام شده است.

وی اضافه کرد: بررسی بانک اطلاعات فنی و ارزیابی هوشمند پل‌های شهر شیراز به عنوان یک ضرورت به عهده معاونت فنی و عمرانی شهرداری است وملزم به ارائه گزارش ماهانه خود از روند خودکارسازی نرم‌افزاری وضعیت کیفی پل‌های سطح شهر به شورای اسلامی شهر شده است.

دودمان با اشاره به گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات درباره پیشرفت پروژه فیبر نوری بیان کرد: کارگذاری ۱۴۴ متر داکت در طول مسیر این پروژه در دست اقدام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه با اشاره به پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراكز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های كشاورزی گفت: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی، ظرف یک هفته موظف به پایان رساندن پروژه نصب دوربین‌های پلاک‌خوان شده است و اعضای کمیسیون نیز هفته آتی از میدان تره ‌بار بازدید خواهند کرد.

کد خبر 986475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha