پیکر شهید «فرمان پوریعقوب» در رشت تشییع شد

پیکر شهید «فرمان پوریعقوب» صبح امروز (شنبه،۳ آبان) در مرکز فرماندهی آموزش‌های تخصصی نیروی دریایی باقرالعلوم(ع)رشت تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، پیکر شهید «فرمان پوریعقوب» سرباز لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز (شنبه،۳ آبان) در مرکز فرماندهی آموزش‌های تخصصی نیروی دریایی باقرالعلوم(ع) رشت تشییع شد.

 

امیر دریادار دوم «مهدی شعبان زاده » در این مراسم با بیان اینکه در جنگ تحمیلی تمام استکبار علیه ملت ایران متحد شده بود گفت: جوانان ایران اسلامی باقدرت ایمان و هدایت‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بدون هیچ تجهیزاتی با تکیه به خداوند متعال در این جنگ پیروز شدند.

 

فرمانده مرکز آموزش‌های تخصصی نیروی دریایی باقرالعلوم (ع) ارتش جمهوری اسلامی در رشت با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام که با نثار جان خود اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد افزود: رزمندگان با تاسی از مکتب امام حسین(ع) و قیام عاشورا در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.

 

وی به تداوم دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی اشاره کرد و تاکید داشت: جوانان این مرزو بوم با تاسی از شهدا به راهشان ادامه داده و به دفاع از ارزشهای اسلامی و کشور خود می‌پردازند.

 

گفتنی است، شهید «فرمان پور یعقوب» سرباز لشکر ۲۱ حمزه متولد سوم مهر ۱۳۴۴ روستای شیخ محله شهرستان تالش بود که ۲۳ بهمن سال ۶۳ در شهر آبادان به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید گرانقدر بعد از ۳۵ سال، تفحص و شناسایی شد که امروز در رشت تشییع و فردا(یکشنبه،۴ آبان) در روستای محل تولدش شیخ محله اسالم تشییع می‌شود.

 

کد خبر 986445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha