مشارکت کانون فرهنگی هنری و مهدقرآن کوجوار در رزمایش همدلی

کانون فرهنگی هنری محمد حنفیه و مهدقرآن فاطمه الزهرا کوجوار در رزمایش مواسات و همدلی و تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان مشارکت گسترده ای دارد.

«اسماعیل مردمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره ای به اجرای رزمایش مواسات و همدلی در مهدقرآن فاطمه الزهرا کوجوار اظهار داشت: از روز نیمه شعبان و همزمان با سخنان رهبر معظم انقلاب، مسئولان مهدقرآن با همراهی خیران، شروع به تهیه بسته های معیشتی کردند که در همان روز نیمه شعبان، 60 بسته معیشتی به همت خیران تهیه و توزیع شد.

مسئول مهدقرآن فاطمه الزهرا کوجوار ادامه داد: در روز ولادت امام حسن(ع) نیز 220 بسته معیشتی با ارزش تقریبی 150 هزار تومان برای هر بسته، تهیه و توزیع شد که هر بسته شامل موادی چون برنج، مرغ، روغن، شکر، قند، خرما، پنیر، کتلت نیمه آماده و ماسک بود.

مردمی با اشاره به اعتماد ویژه خیران به موسسات قرآنی و مذهبی گفت: باید از این اعتماد به بهترین شکل استفاده کرد که خوشبختانه در جریان اخیر نیز اعتماد خوبی بین این مهدقرآن و خیران شکل گرفت.

وی با اشاره به فعالیت 20 ساله این مهدقرآن خاطرنشان کرد: از زمان نامگذاری این مهدقرآن با نام حضرت فاطمه(س)، شاهد برکت و صمیمیت ویژه در این فضا بوده ایم و برنامه های خوب و بابرکتی در این مکان شکل گرفته و اجرایی شده است.

مسئول مهدقرآن فاطمه الزهرا کوجوار ادامه داد: در زمان زلزله میانه و سراب نیز هیات امنا، روحانیان، خیران و مردم دست به دست یکدیگر داده و برای کمک به مردم این مناطق پیشقدم شدند. 

مردمی از تربیت 30 حافظ و دوهزار قرآن آموز در این مهدقرآن خبر داد و گفت: می توان گفت این مهدقرآن در هر خانه منطقه کوجوار یک نماینده دارد و توانسته نقش والایی در فرهنگ این منطقه از شهر داشته باشد.

کد خبر 927267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha