هموطنان توصیه‎های ستاد ملی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند

امیر بیدادی با بیان اینکه هموطنان باید توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و با عمل به آن از سلامت خود حفاظت کنند گفت: رزمایش و اقدامات ارتش در کنار سایر مسئولان و متولیان تا ریشه‌کن شدن کرونا ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «امیر حمزه بیدادی» شامگاه (پنجشنبه ۲۹ اسفند) در حاشیه بازدید از ایستگاه رفع آلودگی ویروس کرونا ارتش در ورودی خوزستان در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: پس از فرمان رهبر انقلاب به نیروهای مسلح، ارتش با محوریت نیروی زمینی با فرماندهی میدان و فرمانده نیروی زمینی رزمایشی را آغاز کرده که چهار هدف در این رزمایش ترسیم شده است.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب با اشاره اهداف ترسیم شده این رزمایش افزود: مسدود کردن ورودی استان‌ها با نظر استاندار، مجموعه بهداشت و درمان و ستاد مبارزه با کرونا، گندزدایی و ضدعفونی، ایجاد نقاهتگاه و استراحتگاه و برقراری ایستگاه‌های غربالگری در سطح شهرستان‌های مختلف استان‌ها از جمله اهداف این رزمایش هستند.

 

وی با بیان اینکه استان‌ها به سه دسته تقسیم شده‌اند و استان‌های هدف مثل گیلان و قم، استان‌های مهم و مورد تقاضا شامل آن می‌شوند اضافه کرد: با توجه به اینکه ورودی اندیمشک به‌عنوان ورودی غربی خوزستان و یکی از پرترددترین ورودی‌ها محسوب می‌شود، باید خودروها ضدعفونی شوند و غربالگری صورت بگیرد.

 

امیر بیدادی تصریح کرد: همان‌طور که از رسانه ابلاغ شده کسانی که تست مثبت دارند یا مشکوک هستند، به مدت ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند و این ساز و کار در این محور فراهم شده است.

 

وی با اشاره به اینکه هموطنان باید توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و با عمل به آن از سلامت خود حفاظت کنند اذعان داشت: رزمایش و اقدامات ارتش در کنار سایر مسئولان و متولیان تا ریشه‌کن شدن کرونا ادامه دارد.

 

کد خبر 907099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha