اجازه ورود مسافران نوروزی به استان خوزستان را نمی‌دهیم

شریعتی سلامت جان شهروندان خوزستان را خط قرمز استان دانست و گفت: در هیچ صورتی اجازه ورود مسافران نوروزی را به خوزستان نمی‌دهیم تا از جان شهروندان استان صیانت و حفاظت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «غلامرضا شریعتی» شامگاه (پنجشنبه ۲۹ اسفند) در حاشیه بازدید از ایستگاه رفع آلودگی ویروس کرونا ارتش در ورودی خوزستان در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: به‌منظور حفظ سلامت و جان شهروندان خوزستان و سایر مردم کشور، علی‌رغم اینکه مردم این استان به مهمان‌نوازی معروف هستند اما از پذیرش مسافران نوروزی معذور هستیم.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در هیچ نقطه‌ای از این استان مسافر نوروزی پذیرفته نمی‌شود افزود: در تمام مسیرهای ورودی به خوزستان کنترل‌های سختگیرانه‌ای اعمال می‌شود و از ورود ماشین‌های مسافری جلوگیری خواهد شد و با توجه به نیاز تامین مایحتاج مردم، تردد برای وسایل نقلیه باری آزاد است.

 

وی اذعان داشت: شورای تامین و ستاد استانی مقابله با کرونا در خوزستان بر این است که اجازه ورود به استان به هیچ مسافر نوروزی داده نشود و این به‌عنوان سیاست کلی در استان اجرا می‌شود و تمام اعضای شورای تامین، نیروی انتظامی، بسیج، ارتش و شهرداری‌ها موظف به اجرای این مصوبه هستند.

 

شریعتی با اشاره به کنترل ورودی خوزستان توسط ارتش و بسیج تصریح کرد: از تمامی شهرستان‌ها خواسته شده کنترل کنند و ما باید برای حفظ سلامت شهروندان ایزولیشن و ریورز ایزولیشن معکوس را اجرا کنیم.

 

وی سلامت جان شهروندان خوزستانی را خط قرمز دانست و عنوان کرد: در هیچ صورتی اجازه ورود مسافران نوروزی را به خوزستان نمی‌دهیم تا از جان شهروندان استان صیانت و حفاظت کنیم.

 

استاندار خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه خانه امن‌ترین مکان است از هموطنان خواهشمندم از منازل خود خارج نشوند، باید این حلقه انتقال شکسته شود و آن را کنترل کنیم؛ خوشبختانه شرایط در استان پایدار است اما برای بیماری‌های مسری شکننده است.

 

وی با بیان اینکه در طی روزهای گذشته شیب استان تند شده و تلاش داریم این شیب را کند کنیم که این بسته به کارکرد و عملکرد دارد تاکید کرد: اگر لازم باشد تصمیمات سختگیرانه‌تری در استان به‌کار می‌گیریم و در این صورت شرایط در عبور و مرور هم بسیار محدود می‌کنیم.

 

شریعتی یادآور شد: مسافران نوروزی اگر در مسیرهای اندیمشک، دهدز، ایذه، بهبهان و هندیجان در تردد هستند باید برگردند یا محل‌های سفر خود را تغییر دهند.

 

کد خبر 907091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha