قرائت دعای توسل در شب شهادت حضرت امام کاظم(ع) با همت فعالان کانون های فرهنگی مساجد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ذکر دعای فرج با هدف گشایش امور مسلمانان گفت: قرائت دعای توسل به صورت همزمان در ساعت ۲۰ امشب با همت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد قرائت شد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی قرائت دعای توسل با همت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: قرائت دعای توسل به صورت همزمان در ساعت ۲۰ امشب با همت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد قرائت شد. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: شامگاه آخرین سال ۹۸ مصادف با شهادت امام موسی کاظم (ع) است؛ از خوان کرم باب الحوائج امام موسی کاظم(ع) می خواهیم که این بیماری منحوس را از بین ببرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به معنویات توضیح داد: یکی از رویکردها و راهبردهای فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد تبیین و ترویج معارف دینی است که در این خصوص شاهد دستاوردهای کلانی هستیم. 

 

این استاد دانشگاه توضیح داد: سال آینده سفره هفت سین همه ایرانیان با یک سین اضافه است و آن حاج قاسم سلیمانی است که به عنوان الگوی شاخصی برای تمام جوانان و فعالان مسجدی است. 

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان خاطرنشان کرد: این روزها با توجه به اینکه باید در خانه بمانیم تا اتصال این بیماری ویروسی قطع شود از راه دور به زیارت اهل بیت(ع) می رویم و با بهره برداری از فضای مجازی در قالب گروهی دعا را مورد توجه قرار خواهیم داد. 

 

 

 

 

کد خبر 907086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha