شمار قربانیان مشروبات الکی تقلبی به ۶۲ نفر در خوزستان رسید

احسان پور با بیان‌اینکه شمار قربانیان مشروبات الکی تقلبی به ۶۲ نفر در خوزستان رسید گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر دیگر بر قربانیان مصرف مشروبات الکلی تقلبی در استان اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی احسان‌پور» عصر امروز (پنج شنبه ۲۹ اسفند) با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند گفت: از این ۱۳ نفر، سه نفر آنها فوت شد و شمار قربانیان به ۶۲ نفر در استان افزایش یافت.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پرشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در حال حاضر موارد بستری ناشی از مصرف این مشروبات ۲۲ نفر است که پنج نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

وی با عنوان اینکه این مشروبات خاصیت سمی بسیار زیادی دارد تصریح کرد: این مشروبات کاملا با الکل‌های معمولی متفاوت است و مصرف مقدار بسیار جزیی آن به سرعت باعث آسیب جانی و جسمی خواهد شد.

 

احسان پور افزود: متاسفانه یکی از مصرف‌کنندگان این مشروبات شب گذشته بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های شرق اهواز مراجعه کرده ولی در بدو مراجعه آسیب شدید بینایی در این فرد ایجاد شده بوده که نشان‌دهنده مسمومیت بالای این مشروبات بوده است.

 

کد خبر 907083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha