ایستگاه رفع آلودگی ویروس کرونا ارتش در ورودی خوزستان آغاز به‌کار کرد

آئین افتتاح و آغاز به‌کار ایستگاه رفع آلودگی ویروس کرونا ارتش با حضور مسئولان استانی در ورودی استان خوزستان واقع در پلیس راه اندیمشک - خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «بابک جلائی علیزاده» شامگاه (پنجشنبه ۲۹ اسفند) در آئین افتتاح و آغاز به‌کار ایستگاه رفع آلودگی ویروس کرونا ارتش اظهار کرد: بنابر دستور فرمانده معظم کل قوا در روزهای اخیر ماموریت به نیروهای مسلح واگذار شد و در پی آن فرمانده نیروی زمینی به‌عنوان فرمانده میدانی منصوب شد.

 

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول افزود: رزمایش لبیک یا امام خامنه ای (مدظله العالی) ۹۸ در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و مطابق آن در قرارگاه زیست‌محیطی جنوب غرب اقدامات لازم انجام شده است.

 

وی اذعان داشت: از روزهای گذشته و دستوری مبنی بر ضدعفونی کردن، گندزدایی و کنترل معابر و ورودی‌های استان صادر شده است.

 

جلائی علیزاده تصریح کرد: تیپ‌های ۷۲ و ۲۹۲ و پشتیبانی منطقه ۶ مطابق دستورات صادر شده وارد میدان شده‌اند و نسبت به برقراری این ایستگاه اقدامات مناسبی انجام داده‌اند.

 

وی عنوان کرد: محل و تونلی تهیه شده تا خودروها و وسایلی که در این مسیر تردد می‌کنند با استفاده از مواد ضدعفونی کننده، گندزدایی شود و با کمک نیروی انتظامی و پلیس راهور نسبت به برگرداندن خودروهایی که پلاک غیرخوزستانی دارند، اقدام می‌کنند.

 

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول ادامه داد: تب‌سنجی سرنشینان خودرو با استفاده از دوربین قرارگاه منطقه که در این محل نصب شده و تب‌سنج‌های دستی توسط نیروهای ارتش و سپاه انجام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: چادری توسط گردان بهداشت و امداد درمان ارتش برپا شده و افراد مشکوک به آن چادر هدایت می‌شوند تا به امورات درمانی آن افراد پرداخته شود.

 

کد خبر 907081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha