شمار کرونایی های هرمزگان به ۱۲۹ تن رسید/ثبت ۵ مورد جدید

دکتر فرشیدی از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای پنج مورد مشکوک در هرمزگان طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و گفت: شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در این استان به ۱۲۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر » حسین فرشیدی » در گفتگویی خبری ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان هرمزگان اظهار کرد: از زمان شروع اپیدمی کرونا تاکنون ۹۱۳ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های هرمزگان بستری شدند که ۷۸۵ مورد ترخیص شدند.

 

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته پنج مورد به مبتلایان کرونا در استان اضافه شد، افزود: دو نفر از این بیماران در بندرعباس و سه مورد نیز در جزیره کیش بستری می باشند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان در مجموع از ۵۴۲ بیمار مشکوک تست گرفته شد که ۱۲۹ مورد مثبت نفر اعلام شده است که ۱۰۷ نفر پس از بهبودی ترخیص شده اند و ۱۱ نفر بستری هستند، عنوان کرد: جواب آزمایش ۳۲۱ نفر نیز منفی اعلام شده است.

 

فرشیدی افزود: ۶۴ نفر در بندرعباس، ۱۴ نفر در قشم، ۳۱ نفر در کیش، ۲ نفر در پارسیان، ۲ نفر در بستک، ۳ نفر در بندرلنگه، ۳ نفر در رودان، ۷ نفر میناب، حاجی آباد ۱ نفر، ۱ نفر بندرخمیر و جاسک ۱ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

کد خبر 907079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha