از ابتدای شیوع بیماری کرونا در یزد، هزار و ١٥ نفر بهبود و ترخیص شده اند

سلمانی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان، هزار و ١٥ نفر بهبود و ترخیص شده اند، گفت: مردم از دید و بازدیدهای عید جدا خودداری کنند.

ابراهیم سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان، هزار و ٨٧٧ نفر با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد نمونه هزار و ١٩٤ نفر جهت تائید نهایی به آزمایشگاه ارسال شده است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد با اشاره به مثبت شدن آزمایش ٦٩ مورد جدید، ادامه داد: بر این اساس تاکنون ٥٤٠ نفر از مردم استان یزد به کرونا ویروس مبتلا شده اند.

وی افزود: ٢٦٩ مورد ابتلای مثبت در شهر یزد، ١١١ مورد در میبد، ١١٩ مورد در اردکان و ٩ مورد در ابرکوه به ثبت رسیده است.

سلمانی تصريح کرد: ٩ مورد ابتلای قطعی در بهاباد، ٦ مورد در مهریز، ٢ مورد در خاتم،٩ مورد در بافق، ٣ مورد در اشكذر و ٣ مورد در تفت گزارش شده است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد با اشاره به تعداد نمونه های مثبت در استان افزود: از نظر تعداد نمونه های مثبت به نسبت جمعيت، استان یزد رتبه چهارم کشور را از آن خود کرده است.

 وی ادامه داد: هم چنین از نظر تعداد نمونه های قطعی به کرونا، شهرستان های اردکان، میبد و یزد رتبه های اول تا سوم را در استان کسب کردند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان افزود: تاكنون ٥٧ نفر به دلیل ابتلا به این بیماری در استان فوت شدند.

سلمانی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان، هزار و ١٥ نفر بهبود و ترخیص شده اند.

 سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد با اشاره به تعطیلی اصناف و هتل‌ها، تصریح کرد: هم استانی‌ها در سال جدید، از مهمانی، دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی جدا خودداری کرده و برای کاهش ابتلا به این بیماری در خانه بمانند.

کد خبر 907070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha