تاکنون به ۲ هزار و ۱۶۸ واحد تولیدی استان مرکزی تسهیلات پرداخت شده است

در مجموع تاکنون به ۲ هزار و ۱۶۸ واحد تولیدی استان مرکزی ۲ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است که در مقایسه با سال گذشته که این رقم کمتر از ۱۷۰۰ میلیارد تومان بوده رقم پرداختی بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «سعید فرخی»  در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال ۱۳۸۹ تا ۲۶ اسفند ماه جاری در حوزه تسهیلات رونق تولید به ۲ هزار و ۱۳۶ واحد تولیدی استان مرکزی، ۱۹ هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

 

معاون هماهنگی امرو اقتصادی استانداری مرکزی افزود: با توجه به سهم تعیین شده ۱۲ هزار میلیارد ریالی برای استان بیش از ۶۰ درصد بالاتر از سهم ابلاغی پرداخت شده است.

 

این مقام مسئول همچنین اضافه کرد: در حوزه تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه به ۳۲ واحد تولیدی  استان نیز ۲ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال پرداخت شده است .

 

وی ادامه داد: در مجموع تاکنون به ۲ هزار و ۱۶۸ واحد تولیدی استان مرکزی ۲ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است که در مقایسه با سال گذشته که این رقم کمتر از ۱۷۰۰ میلیارد تومان بوده رقم پرداختی بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

 

معاون هماهنگی امرو اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه در هر دو حوزه استان مرکزی رتبه سوم کشور را کسب  کرده است، گفت: در رونق تولید به ترتیب استان های تهران، البرز، مرکزی،  اصفهان و سمنان و در تبصره ۱۸: نیز استان های  اصفهان،  البرز، مرکز،  تهران و  سمنان رتبه های اول تا پنجم را کسب کرده اند.

 

فرخی اضافه کرد: بانکهای صادرات، ملی و ملت هم به ترتیب بیشترین میزان پرداختی تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان را داشته اند و در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز بانک های صنعت و معدن، آینده و تجارت بیشترین پرداختی را داشته اند.

کد خبر 907054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha