برنامه های سال تحویل در امامزادگان شهرستان یزد لغو شد

رحیم نژاد کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از لغو تمامی برنامه های سال تحویل در امامزادگان شهرستان یزد خبر داد.

«محمد علی رحیم نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه های نوروزی در امامزادگان شهرستان یزد لغو شده است گفت: در سال های گذشته با حضور پرشور مردم در امامزادگان شهرستان یزد شاهد برگزاری مراسم بسیار دلنشین در زمان سال تحویل بودیم که امسال با شیوع بیماری کرونا و برای جلوگیری از شیوع آن، تمام این برنامه ها لغو شده است.

کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تجمع در یک مکان سبب انتقال بیماری کرونا و همه گیر شدن آن می شود، با مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا تصمیم گرفته شد که امسال این برنامه را لغو کنیم.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی مردم باید در منازل خود بمانند و برنامه های سال جدید را از تلویزیون تماشا کرده و با تماس های تلفنی به یکدیگر تبریک بگویند تا خدایی نکرده شاهد افزایش مبتلایان به بیماری در سطح کشور نباشیم.

رحیم نژاد عنوان کرد: امیدواریم در سال جدید و با ریشه شدن این بیماری بتوانیم برنامه های مختلف را در امامزادگان شهرستان یزد به مانند سال های گذشته اجرا و شاهد حضور پرشور مردم در این بقاع متبرکه باشیم.

کد خبر 907035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha