۱۰ هزار ماسک به صورت رایگان بین مردم توزیع می شود

در مراسمی با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و حجت الاسلام عزیزی واحد تولیدی ماسک در مسجد النبی (ص) هانیوان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام حجت الاسلام «مرتضی عزیزی» در حاشیه افتتاح واحد تولیدی ماسک در مسجد النبی(ص) محله هانیوان شهر ایلام، اظهار کرد: با همکاری سازمان بسیج مستضعفین استان ایلام 3 کارگاه تولیدی برای تولید ماسک مورد نیاز مردم در شهر ایلام راه اندازی شده است.

 وی با بیان اینکه کار تامین پارچه مورد نیاز این کارگاه های تولیدی از محل نیت واقفین با نیت درمان، خیرین و نیکوکاران با همت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تامین شده است، ابراز کرد: در هر کدام از این کارگاه ها با تفاهم نامه ای که با سازمان بسیج مستضعفین منعقد شده است روزانه 2 هزار ماسک در هر کدام از این کارگاه ها و در مجموع 6 هزار ماسک تولید می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با بیان اینکه از تولیدات این کارگاه ها تعداد 10 هزار ماسک به صورت رایگان بین مردم توزیع و مابقی تولیدات نیز در اختیار  مراجع ذی ربط از جمله  بسیج مستضعفین، سپاه و دانشگاه علوم پزشکی استان برای توزیع قرار خواهد گرفت، افزود:  این سه کارگاه با همکاری بسیج مستضعفین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و اوقاف و امور خیریه استان ایلام راه اندازی شده است.

 

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه این کارگاه ها در مسجد النبی(ص) هانیوان، کانون فرهنگی سپاه  و مسجد امام خمینی(ره) محله بانبرز راه اندازی شده است، یادآور شد: پارچه های مصرفی در تولید این نوع ماسک ها با نظارت سازمان غذا و داروی استان تهیه شده است.

 

وی  با بیان اینکه کمیته مبارزه با کرونا و پدافند غیرعامل اوقاف و امور خیریه استان ایلام تشکیل شده است، یادآور شد: اوقاف و امور خیریه استان ایلام آماده هر گونه همکاری با ستاد مبارزه با کرونا در استان است و بر این اساس نیز از تمام ظرفیت ها با همکاری سایر نهادها و دستگاه های اجرایی استان در راستای تامین نیاز مردم به ماسک استفاده خواهد کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام ابراز کرد: کار توزیع این تعداد ماسک به زودی در سطح استان به منظور تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم از طریق نهادها و دستگاه های مرتبط  آغاز می شود.

 

 

 

کد خبر 907022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha