ضرورت تغییر در سبک زندگی با وجود کرونا ویروس

بحرینی با بیان اینکه وجود کرونا ویروس عامل تغییر جدی در سبک زندگی امروزی ما شده است گفت: همه تلاش ما این است که خانه‌هایمان را به مکانی، شادتر و آرامش‌بخش‌تر تبدیل کنیم.

«حمید بحرینی» امروز (پنجشنبه ۲۹ اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به شهروندان آبادان و خرمشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه اکنون شهروندان در زمان قرنطینه خانگی به‌سر می‌برند مدیریت توسعه فرهنگی و هنری منطقه آزاد اروند بر آن شد تا برای گذراندن هر چه راحت‌تر، سرگرم کننده‌تر، شاداب‌تر و آموزشی‌تر در این ایام ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری را به صورت کاملاً مجازی طراحی و به مردم این منطقه ارائه کند.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند به فعالیت‌های در نظر گرفته شده در این طرح برای نوروز ۹۹ اشاره کرد و افزود: مجموعه برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام نوروز، قرار است از طریق صفحه اینستاگرام تحت عنوان «خانه» برگزار شود.

 

وی شعار و پیام مجموعه مدیریت فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند در این طرح را «به خانه آمدن و در خانه ماندن» عنوان کرد و یادآور شد: این برنامه‌ها در قالب پیام‌های آموزشی و مجموعه مسابقات در زمینه‌های ادبیات و هنر، همچون شعر، داستان، نقاشی، عکاسی و ... خواهد بود.

 

بحرینی ابراز کرد: همه تلاش ما این است که خانه‌هایمان را به مکانی، شادتر و آرامش‌بخش‌تر تبدیل و از این تهدید به فرصتی جهت با هم بودن در خانه و دور شدن از فضای استرس‌زای دنیای اطرافمان و همچنین رعایت این مسئولیت اجتماعی برای زیستن در ایرانی پاک، سالم و شاد است.

 

وی با بیان اینکه وجود بیماری کرونا ویروس باعث شده تا تغییری جدی در سبک زندگی کنونی خود داشته باشیم ابراز امیدواری کرد: شهروندان آبادان و خرمشهر در این طرح  همواره همراهمان باشند.

 

کد خبر 907017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha