شمار مبتلایان قطعی به  کرونا ویروس در خوزستان به ۳۸۱ نفر رسید

احسان‌پور با بیان اینکه شمار مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در خوزستان به ۳۸۱ نفر رسید گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ مورد جدید ابتلا ثبت شده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی احسان‌پور» ظهر امروز (پنج شنبه ۲۹ اسفند) در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به کروناویروس در خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ مورد جدید ابتلا ثبت شده است .

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: این موارد به تفکیک‌ شهرستان‌ها شامل هشت مورد در اهواز، سه مورد خرمشهر، شهرستان‌های باوی و رامهرمز هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های آبادان، دشت‌آزادگان، شادگان، کارون، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان هر کدام یک مورد است.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر از هم‌استانی‌های مبتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده است تصریح کرد: شمار جان‌باختگان به ۵۱ نفر در استان افزایش یافت .

 

احسان‌پور با اشاره به اینکه تاکنون ۲۲۹ بیمار مبتلا سلامت خود را بازیافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند اضافه کرد: از زمان شروع این اپیدمی در استان تاکنون ۳۸۱ نفر ابتلای قطعی  کروناویروس به ثبت رسیده است.

 

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۲۵ مورد در اهواز، دزفول و آبادان هز کدام ۳۸ مورد، ماهشهر ۲۸ مورد، اندیمشک ۲۷ مورد، شوشتر ۲۶ مورد، خرمشهر ۱۷ مورد، شادگان ۱۶ مورد، مسجدسلیمان ۱۰ مورد، بهبهان ۹ مورد، شوش، رامهرمز و باوی هر کدام هشت مورد، کارون پنج مورد، ایذه چهار مورد، هندیجان سه مورد، اندیکا، امیدیه، حمیدیه و رامشیر هر کدام ۲ مورد و گتوند، باغملک و دشت‌آزادگان هر کدام یک مورد مبتلا هستند.

 

کد خبر 907009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha