نماهنگ تا صبح امید بمناسبت آغاز سال ۹۹ تولید شد

نماهنگ تا صبح امید به مناسبت آغاز سال ۹۹ با تلاش فعالان گروه فرهنگی‌ مذهبی آیینه در تبریز تولید شد.

«حسین باهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: نماهنگ تا صبح امید بمناسبت فرارسیدن سال جدید به همت گروه فرهنگی‌ مذهبی آیینه مراحل پیش تولید را پشت سر گذشته و ‌تا چند روز آینده پخش خواهد شد.

کارگردان نماهنگ تا صبح امید ادامه داد: در این روز های کرونایی که یاس‌و‌ ناامیدی در فضای شهر و کشور حاکم است این نماهنگ سعی کرده است تا بذر امید و نوید روز های خوش را به بینندگان القا کند.

 باهر با بیان این‌که تاسی از سیره ائمه هدی، توکل به خدا، طلب رحمت از حضرت احدیت از اصلی ترین محور های مد نظر در تولید این نماهنگ ۵ دقیقه ای است خاطر نشان کرد: نماهنگ تا صبح امید توسط فعالین جامعه حسینی و مذهبی مراحل پیش تولید را پشت سر گذشته و در مرحله تدوین است.

کارگردان نماهنگ تا صبح امید در ادامه گفت: شعر این نماهنگ توسط مرتضی طوسی، نریشن توسط مهدی سمساری و بازیگری توسط میثم حبیبی انجام شده است.

وی افزود: مسعود مختاری بعنوان تهیه کننده، جواد صدیق پور تصویر بردار و تدوین، مهدی خرمی نویسنده، علی مجید پور بازیگردان، محمد علی نیک نفس تدارکات، امین رستمی طراحی صحنه، مجید محمدی مدیر تولید و محمد رضا لایق بعنوان عکاس در تولید این نماهنگ همکاری داشته اند.

گفتنی است، نماهنگ تا صبح امید در آستانه سال جدید پخش خواهد شد.

کد خبر 907000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha