حضور در مزار شهدا و تقویت روحیه همدلی برای گذر از بحران کرونا

رحیمی گفت: بازدید از مزار شهدا، باعث تقویت همدلی و افزایش روحیه در جامعه می شود به ویژه امروز که با مشکلی همچون شیوع بیماری کرونا مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (پنج شنبه 29 اسفند) به مناسبت فرا رسیدن پنج شنبه آخر سال با حضور در قبور شهدا، گفت: بزرگداشت شهدا بر ما واجب است، چرا که برای دفاع از کشور از جان خود هم گذشتند.

استاندار فارس افزود: امروز به نیابت از مردم و خانواده معزز شهدا در پنج شنبه آخر سال به غبارروبی قبور شهدا آمده ایم که بازدید از مزار شهدا، باعث تقویت همدلی و افزایش روحیه در جامعه می شود به ویژه امروز که با مشکلی همچون شیوع بیماری کرونا مواجه هستیم.

وی با تاکید بر لزوم همدلی و مشارکت مردم برای مبارزه با شیوع کرونا، عنوان کرد: امیدواریم که با تقویت روحیه همدلی و همکاری مردم، از بحران شیوع بیماری واگیردار کرونا با ماندن در خانه و همبستگی در این راه، گذر کنیم.

رحیمی با تبریک فرا رسیدن سال نو به خانواده شهدا و مردم استان، گفت: امیدواریم که با هم افزایی و مشارکت بهتر، بتوانیم سال 99 را برای مردم استان، بهتر از سال قبل رقم بزنیم.

کد خبر 906999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha