توزیع هزار بن ارزاق به خانواده های کم برخوردار از محل درآمد بقاع متبرکه البرز

علی اکبری با اشاره به تخصیص ۱۳۰ میلیون تومان ویژه کمک به خانواده های کم بضاعت گفت: برپایی پویش کمک به خانواده های کم برخوردار در قالب طرح آرامش بهاری به مناسبت سال جدید برپا شد.

« علی علی اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص یکی از برنامه های اداره کل اوقاف و امورخیریه در راستای کمک به خانواده های کم برخوردار گفت: طرح پویش کمک به خانواده های کم برخوردار در قالب طرح آرامش بهاری به مناسبت سال جدید برپا شد.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه البرز با اشاره به اهمیت توجه به افراد کم بضاعت افزود: از طرح های اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز برپایی پویش حمایت از خانواده های کم برخوردار است.

 

علی اکبری افزود: طرح پویش حمایت از خانواده های کم برخوردار در قالب طرح آرامش بهاری است که به منظور حمایت از خانواده کم برخوردار در سطح استان البرز با همت سازمان اوقاف و امورخیریه البرز اجرا می شود.

 

وی با اشاره به تخصیص مبلغ ۱۳۰ میلیون تومانی که برای هزار خانوار کم بضاعت در سطح استان البرز در نظر گرفته شده است توضیح داد: در قالب این طرح برای هزار خانواده بن کارت ارزاق از محل بقاع متبرکه استان البرز اعطاء شده است.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز در پایان تصریح کرد: پویش حمایت از خانواده های کم برخوردار امکانی را فراهم کرده است که طی آن بخشی از نیاز خانواده ها تأمین شود.

 

 

کد خبر 906992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha