عزم قرارگاه جهادی شهید «نجف» لارستان برای از بین بردن کرونا

این روزها که کشور و به تبع آن لارستان با بحران شیوع ویروس کرونا مواجه شده، اقشار مختلف مردم و بسیجیان سهمی در مقابله با گسترش این ویروس برای خود قائل هستند که یکی از آن‌ها قرارگاه جهادی شهید نجف لارستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، این روزها که کشور و به تبع آن لارستان با بحران شیوع ویروس کرونا مواجه شده، اقشار مختلف مردم و بسیجیان سهمی در مقابله با گسترش این ویروس برای خود قائل هستند که یکی از آن‌ها قرارگاه جهادی شهید نجفعلی مفید است.

 

«امین بذرکار» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان گفت: فعالیت قرارگاه جهادی شهید نجفعلی مفید برای مبارزه با ویروس کرونا در بخش‌های تولید و توزیع اقلام بهداشتی، گندزدایی، کنترل ورودی شهر و توزیع مواد غذایی بین نیازمندان است.

 

مسئول قرارگاه شهید نجفعلی مفید لارستان افزود: با حمایت دانشکده علوم پزشکی شهرستان و همچنین مجمع خیرین سلامت‌ و مردم ۱۶ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل مواد ضدعفونی‌کننده از ژل آلوئه‌ورا، دستکش و ماسک‌های پارچه‌ای، دعای هفتم صحیفه سجادیه و تقویم سال جدید تولید شده که توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات روزانه بین اقشار مختلف مردم شهرستان توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به دیگر فعالیت این گروه جهادی بیان کرد: ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها و معابر سطح شهر با همکاری آتش‌نشانی لارستان و با مشارکت پایگاه‌های تابعه، کنترل ورودی شهر و گرفتن تست اولیه با شیفت‌بندی بسیجیان و عموم مردم و توزیع مواد غذایی بین نیازمندان توسط پایگاه‌های مقاومت شهرستان از جمله فعالیت‌های در حال انجام است.

 

بذرکار تصریح کرد: از زمان تشکیل این قرارگاه علاوه بر اعضای بسیج و اعضای هیأت مذهبی، اقشار مختلف مردم نیز به روش‌های مختلف در این اقدام جهادی مشارکت کرده و هر کس آنچه در توان دارد، اعم از مادی و غیرمادی کمک می‌کند.

 

مسئول قرارگاه جهادی شهید نجفعلی مفید خاطر نشان کرد: از تمام شهروندان عزیز تقاضا می‌شود مسائل بهداشت فردی و اجتماعی و توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا را رعایت کنند، چرا که با کمک آن‌ها می‌توان از این بحران به آسانی و با کمترین صدمات و خسارت‌های جانی و مالی عبور کرد.

کد خبر 906987

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha