بسته های غذایی قرارگاه دانشجویی کرمان برای شب سال نو به حاشیه شهر رسید

قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا در آستانه شب سال نو و با توجه به وضعیت کنونی کشور و اقتصاد تصمیم به آماده سازی و پخش بسته های موادغذایی بین خانواده های بی بضاعت حاشیه شهر گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، این روزها و در ایام منتهی به سال جدید که نه تنها ایران که شمار زیادی از کشورها درگیر ویروس کرونا شدند و نیاز مردم به ویژه آنان که در مضیقه مالی قرار دارند به اقلام بهداشتی و مواد خوراکی نیز افزایش یافته است.

 

 

 

این روزها اما در جای جای ایران اسلامی جلوه های زیبای زیادی از همدلی و دست گیری از نیازمندان مشاهده می شود؛ شرایط کرونایی در تقارن با شب سال نو باعث شد تا گروه های زیادی از خیرین، جهادی ها، اشخاص حقیقی و حقوقی و بیش از پیش پا به رکاب شده و کاروان یاری رسانی را به منازل نیازمندان رساندند.

 

 

از جمله این گروه ها قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا از استان کرمان در آستانه شب سال نو و با توجه به وضعیت کنونی کشور و اقتصاد تصمیم به آماده سازی و پخش بسته های موادغذایی بین خانواده های بی بضاعت حاشیه شهر گرفتند.

 

 

طی این حرکت بیش از ۲۰۰ بسته حمایتی غذایی شامل برنج، روغن، گوشت سفید و قرمز، ماکارونی، رب گوجه، عدس، قاووت، مایع دستشویی، صابون و... آماده و در مناطق الله آباد، شیشه گرد صنعتی و سیدی توزیع شد.

کد خبر 906974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha