هیئت های مذهبی آستارا بیش از ۲ هزار ماسک توزیع کردند

حجت الاسلام رضازاده گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ ماسک توسط شورای هیئات مذهبی تهیه و در بین مردم توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «حسینعلی رضازاده» در حاشیه اهدای بسته های حمایتی به گروه های جهادی، اظهارکرد: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ۲ هزار و ۵۰۰ ماسک تهیه و توسط روحانیون و اعضای هیئت های مذهبی مساجد در بین مردم توزیع شد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه هزینه ماسک ها توسط شورای هیئات مذهبی تامین شده بود،افزود: ماسک های بهداشتی در شهر آستارا، لوندویل، شهرک نصیرنیا، غلام محله و روستاهای خشکه دهنه، باغچه سرا، ویرمونی و کانرود بین مردم توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: در سال جدید نیز توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در بین مردم تا ریشه کنی بیماری ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام رضازاده با بیان اینکه حدود ۴۰ نفر در قالب سه گروه جهادی به منظور مقابله با کرونا ویروس به ضدعفونی مساجد و اماکن می پردازند، گفت: طی شب های گذشته مساجد، عابر بانک ها، بازارساحلی و پمپ بنزین توسط جوانان و خادمین خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس(س) ضدعفونی شدند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا خاطرنشان کرد: شب گذشته بسته های پشتیبانی به گروه های جهادی اهدا شد تا خدمات رسانی به شهروندان با تمام توان انجام شود.

 

وی از توزیع سی دی با محتوای دعای هفتم صحیفه سجادیه در بین گروه های جهادی خبر داد و افزود: بنابرگفته مقام معظم رهبری دعای هفتم صحیفه سجادیه دعای بسیار خوب و خوش ‌مضمونی است که می‌توان با این الفاظ زیبا و با توجه به معانی آن با پروردگار سخن گفت.

 

حجت الاسلام رضازاده گفت: این روزها به دلیل ویروس کرونا نماز جماعت و تجمعات و هیات‌های مذهبی تعطیل شده اما کارهای اجتماعی و خدماتی به مردم انجام می‌شود.

کد خبر 906963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha